niedziela, 7 września 2014

Jesienne porządki blogowe


Uporządkowałam nieco mojego blogiego.  Mój bosz......stanowczo za dużo "paplam na piśmie". Taki sobie wniosek po tych porządkach wyciągnęłam. Blog w zasadzie ogrodowy ale czego ja tu nie przemycam - brakuje tylko recenzji książkowo - filmowych i szczegółowych wynurzeń  na tematy rodzinne ( choć koty, które są częścią rodziny bezczelnie obmawiam ). Starałam się uporządkować pisaninę tak żeby Ci co szukają w blogosferze tzw. konkretów mogli łatwiej dotrzeć do interesujących ich info o doświadczeniach ogrodowych  przeprowadzanych w centralnej Polsce. Irysy kłączowe  mają całą podstronkę im  wyłącznie poświęconą i  jest najzupełniej jasne dlaczego tak jest  (  nieuświadomionych  odsyłam do postu Irysy SDB - najważniejsze kwiaty w Alcatrazie  ), inne  rośliny żyjące w Alcatrazie dostały podstronkę pod tytułem  Zielenina. Alcatraz  rzecz jasna ma swoją własną  podstronę i tam są wywalone na widok publiczny jego rabaty . W podstronie Różnoty upchnęłam szaleństwa kulinarne Dżizaasa, obmawianie kotów, zapiski podróżne i moje ględzenia na różne tematy ( mam wrażenie że są jak  "pamiętnik pensjonarki", brakuje tylko żebym pisała  "Drogi Blogu" ). Mam nadzieję że  jest w miarę przejrzyście i jakoś się da w tej  mojej pisaninie połapać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz