wtorek, 21 lutego 2023

Wujek Jo

Najprzystojniejszy z wujków, Wujek Jo.  1955 -2023

18 komentarzy:

  1. 🕯️

    Tabs... ❤️‍🩹
    Pamiętaj, że jesteśmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, trzymajcie się tam, niexrozpieszcza Cie los, przytulam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, jak przykro, wyrazy współczucia, Tabs.

    OdpowiedzUsuń
  4. Współczuję bardzo. Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, też jestem. Kilkakrotnie kasowałam napisane słowa, bo jak mam pocieszać? Takie odejścia znienacka to może dobre dla odchodzącego, ale dla tu zostawionych to strata za nagła, wręcz kradzież. Cios. Biedna Cio.
    Biedni wy.
    Przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi przykro, przytulam ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Tabazo.....droga Tabazo.....
    Rabarbara

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi przykro Tabo. Tym bardziej, ze wiekowo facet "z mojej polki" troche za wczesnie odszedl.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przykre. Niech spoczywa w pokoju!

    OdpowiedzUsuń
  10. Proszę przyjąć moje najszczersze wyrazy współczucia.Łązę się z Wami w bólu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Wam wszystkim, bardzo, bardzo.

    OdpowiedzUsuń